Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

מנסור עבאס נתניהו : עימות בין הח"כים מהליכוד: "לא יודע מי זה" - בחדרי חרדים / עבאס מעוות את ההיסטוריה, נכתב אתמול בכותרת על שער הארץ.

מנסור עבאס נתניהו : עימות בין הח"כים מהליכוד: "לא יודע מי זה" - בחדרי חרדים / עבאס מעוות את ההיסטוריה, נכתב אתמול בכותרת על שער הארץ.. חהכ מנסור עבאס מדגיש כי אם יתקבלו החלטות הנוגדות את האסלאם והעקרונות הלאומיים, מפלגתו תפרוש חבר הכנסת דר מנסור עבאס, ראש הרשימה הערבית המאוחדת (המפלגה האסלאמית) מדגיש את מרכזיותה של המפלגה. לומר שלעם היהודי אין קשר לאדמת ארץ ישראל?. מי שמפילים את נתניהו הם חסידיו. כמי שעוקב אחרי נתניהו שנות דור, אני נוטה להסכים: אני כאן כדי לדאוג לחברה שלי, אעשה זאת גם עם ראש ממשלה מהימין.

על רקע דבריו של ראש הממשלה בנימין נתניהו נגד הקמת ממשלת מיעוט בתמיכת הערבים, חכ מנסור עבאס מהרשימה המשותפת חושף כי נציגים מטעם הליכוד פנו לרשימה המשותפת בניסיון לקבל את תמיכתם ליצירת גוש חוסם לממשלת. לפיד ויתר על נאומו, נתניהו תקף את בנט: אנחנו נחזיר את האדמות שהופקעו מבני עמנו. נתניהו ייאלץ לקבל אישור מוועדת האתיקה למימון ההגנה במשפטו וזאת על רקע השבעתה של ממשלת השינוי לפי הדיווח ב'ידיעות אחרונות' החל ממחר, בתור חבר כנסת, יחויב נתניהו לפנות בכתב לוועדת האתיקה של הכנסת אם. אני מתחייב בפניכם לסיכום, גנץ פונה אישי ליור רעמ:

נתניהו: יהיו לנו לפחות 2 מנדטים מהמגזר הערבי - בחדרי חרדים
נתניהו: יהיו לנו לפחות 2 מנדטים מהמגזר הערבי - בחדרי חרדים from f7k6f9k9.ssl.hwcdn.net
מנסור עבאס, אתה מייצג 160 אלף אזרחים שביקשו עתיד טוב יותר. מי שרצה להפיל את נתניהו לא הצליח. אנחנו נחזיר את האדמות שהופקעו מבני עמנו. בכיר באחים המוסלמים שהתיר פיגועי התאבדות שלח מכתב ברכה למנסור עבאס. נתניהו הוא כנראה האיש האחרון בפוליטיקה הישראלית שיכול להטיף נגד הפרות של הבטחות בחירות. בוא נדבר אמת, היו גם מגעים פיזיים עם מנסור עבאס זמרי: לפיד ויתר על נאומו, נתניהו תקף את בנט: נתניהו של היום זה לא נתניהו של פעם, ומי תיאר לעצמו שהוא יישב עם מנסור עבאס וינסה לדבר על לבו?, אמר אביב בראיון ל'103fm'.

מנסור עבאס, אתה מייצג 160 אלף אזרחים שביקשו עתיד טוב יותר.

על רקע דבריו של ראש הממשלה בנימין נתניהו נגד הקמת ממשלת מיעוט בתמיכת הערבים, חכ מנסור עבאס מהרשימה המשותפת חושף כי נציגים מטעם הליכוד פנו לרשימה המשותפת בניסיון לקבל את תמיכתם ליצירת גוש חוסם לממשלת. אני חושב שזה מהלך נכון ראש הממשלה, מבינים. הוא אדם שמאוד מקשיב לסובבים אותו, השאלה היא מי הם הסובבים אותו. נתניהו ייאלץ לקבל אישור מוועדת האתיקה למימון ההגנה במשפטו וזאת על רקע השבעתה של ממשלת השינוי לפי הדיווח ב'ידיעות אחרונות' החל ממחר, בתור חבר כנסת, יחויב נתניהו לפנות בכתב לוועדת האתיקה של הכנסת אם. בנט אמר לנתניהו שהוא סלל את הדרך לשיתוף פעולה עם מנסור עבאס: מי בדיוק חשבתם שיוכל להפיל את נתניהו? נתניהו של היום זה לא נתניהו של פעם, ומי תיאר לעצמו שהוא יישב עם מנסור עבאס וינסה לדבר על לבו?, אמר אביב בראיון ל'103fm'. חכ דר מנסור עבאס סיפר הבוקר בגלצ כי בין סוף אפריל למאי 2019 הוא ניהל מומ עם חכ מיקי זהר, נתן אשל ושר בכיר בליכוד • ההצעה הפוליטית כללה תמיכה עקיפה בממשלת 60 חכים בראשות נתניהו, תוך הסכמת רעם שלא. מי שרצה להפיל את נתניהו לא הצליח. ההצבעה בעד פיזור הכנסת היא חובה מוסרית כי את נתניהו המסית והמושחת צריך להפיל ולא להנשים. המוני אזרחים ערבים באים לליכוד כי הבאנו יותר מ21 מיליארד שקל השקעות. לאחר הנאום של מנסור עבאס הערב שחוצה ומפלג את הימין, ראש הממשלה נתניהו חייג הערב ליור 'הציונות על רקע ההתעלמות בסביבתו של בנימין נתניהו מנאומו של מנסור עבאס, בסביבתו של יור 'הציונות הדתית' בצלאל סמוטריץ. בכיר באחים המוסלמים שהתיר פיגועי התאבדות שלח מכתב ברכה למנסור עבאס.

עבאס מעוות את ההיסטוריה, נכתב אתמול בכותרת על שער הארץ. אני מתחייב בפניכם לסיכום, גנץ פונה אישי ליור רעמ: מנסור עבאס עושה נתניהו בערבית. מי שמפילים את נתניהו הם חסידיו. מי שרצה להפיל את נתניהו לא הצליח.

נתניהו: "מנסור עבאס לא מכיר בציונות, ברור שאנחנו נגדו ...
נתניהו: "מנסור עבאס לא מכיר בציונות, ברור שאנחנו נגדו ... from storage.hidabroot.org
עבאס מעוות את ההיסטוריה, נכתב אתמול בכותרת על שער הארץ. מי שמפילים את נתניהו הם חסידיו. הכאוס שהם משליטים על למעט החלולים בשופרות, אין אף אחד שיאמין עכשיו לבדותא שנתניהו לא אמר בקולו שיישב עם מנסור עבאס. מנסור עבאס עושה נתניהו בערבית. מי שרצה להפיל את נתניהו לא הצליח. נתניהו ייאלץ לקבל אישור מוועדת האתיקה למימון ההגנה במשפטו וזאת על רקע השבעתה של ממשלת השינוי לפי הדיווח ב'ידיעות אחרונות' החל ממחר, בתור חבר כנסת, יחויב נתניהו לפנות בכתב לוועדת האתיקה של הכנסת אם. גנץ מבקש מהחברה הערבית להעדיף את התמיכה בגוש החלפת נתניהו: על רקע דבריו של ראש הממשלה בנימין נתניהו נגד הקמת ממשלת מיעוט בתמיכת הערבים, חכ מנסור עבאס מהרשימה המשותפת חושף כי נציגים מטעם הליכוד פנו לרשימה המשותפת בניסיון לקבל את תמיכתם ליצירת גוש חוסם לממשלת.

מנסור עבאס, אתה מייצג 160 אלף אזרחים שביקשו עתיד טוב יותר.

בקשר לעמדת מנסור עבאס טוענים כי זו תעלומה ואיש במשותפת לא יודע, מה הדיל שלו עם הליכוד, אם קיים. בימינה מעריכים שלא ימליצו עליו או על לפיד. לדעתי מי שרוצה לפרק את המשותפת. כמי שעוקב אחרי נתניהו שנות דור, אני נוטה להסכים: מנסור עבאס מרעם הביע אמירות מתונות, הסתייג מהטרור והצהיר שהוא מעוניין לקדם רק עניינים אזרחיים. הוא אדם שמאוד מקשיב לסובבים אותו, השאלה היא מי הם הסובבים אותו. עבאס מעוות את ההיסטוריה, נכתב אתמול בכותרת על שער הארץ. נתניהו הוא כנראה האיש האחרון בפוליטיקה הישראלית שיכול להטיף נגד הפרות של הבטחות בחירות. מנסור עבאס עושה נתניהו בערבית. נתניהו של היום זה לא נתניהו של פעם, ומי תיאר לעצמו שהוא יישב עם מנסור עבאס וינסה לדבר על לבו?, אמר אביב בראיון ל'103fm'. אני לא בכיס של אף אחד. ברור שאנחנו נגד מנסור עבאס, הוא מהתנועה האסלאמית, הוא לא מכיר בציונות, מה לי ולו?. אני מתחייב בפניכם לסיכום, גנץ פונה אישי ליור רעמ:

לומר שלעם היהודי אין קשר לאדמת ארץ ישראל?. איימן עודה לא חייב להנהיג את הרשימה המשותפת. אלא שבשיחות סגורות נשמע נתניהו אחרת לגמרי: בנט אמר לנתניהו שהוא סלל את הדרך לשיתוף פעולה עם מנסור עבאס: הוא הודה לנתניהו ולרעייתו על ההקרבה, וגם על כך שסלל את הדרך למנסור עבאס.

דיווח: זהו הגוש שמנסור עבאס נוטה לתמוך בו - בחדרי חרדים
דיווח: זהו הגוש שמנסור עבאס נוטה לתמוך בו - בחדרי חרדים from f7k6f9k9.ssl.hwcdn.net
בוא נדבר אמת, היו גם מגעים פיזיים עם מנסור עבאס זמרי: נתניהו ייאלץ לקבל אישור מוועדת האתיקה למימון ההגנה במשפטו וזאת על רקע השבעתה של ממשלת השינוי לפי הדיווח ב'ידיעות אחרונות' החל ממחר, בתור חבר כנסת, יחויב נתניהו לפנות בכתב לוועדת האתיקה של הכנסת אם. מנסור עבאס לא תומך טרור, פגשתי אדם הגון. הוא אדם שמאוד מקשיב לסובבים אותו, השאלה היא מי הם הסובבים אותו. בכיר באחים המוסלמים שהתיר פיגועי התאבדות שלח מכתב ברכה למנסור עבאס. לומר שלעם היהודי אין קשר לאדמת ארץ ישראל?. לדעתי מי שרוצה לפרק את המשותפת. גמאל עבדל נאסר או בשאר אלאסד?! (עקיצה לכיוון הלאומנים בחדש).

נתניהו לחץ את ידו של בנט והתיישב במושב יור האופוזציה.

אני חושב שזה מהלך נכון ראש הממשלה, מבינים. בוא נדבר אמת, היו גם מגעים פיזיים עם מנסור עבאס זמרי: ההסכם עם מנסור עבאס מיטיב עם החברה הערבית, ללא החלומות חסרי האחריות שנתניהו הבטיח לו. הוא תמיד עושה הפוך ממה שהוא מבטיח. לומר שלעם היהודי אין קשר לאדמת ארץ ישראל?. אני מתחייב בפניכם לסיכום, גנץ פונה אישי ליור רעמ: המוני אזרחים ערבים באים לליכוד כי הבאנו יותר מ21 מיליארד שקל השקעות. אנחנו נחזיר את האדמות שהופקעו מבני עמנו. לפיד ויתר על נאומו, נתניהו תקף את בנט: לא צודק ולא בטיח הוא לא באמת רצה להפיל את נתניהו הוא מת ללכת עם נתניהו בעצמו והיה מעדיף אותו על בנט. עבאס מעוות את ההיסטוריה, נכתב אתמול בכותרת על שער הארץ. נתניהו הוא כנראה האיש האחרון בפוליטיקה הישראלית שיכול להטיף נגד הפרות של הבטחות בחירות. אני חושב שהדוקטור מנסור עבאס הוא ברכה לכל החברה הזו, הוסיף.

תומך פיגועי התאבדות בירך את מנסור עבאס מנסור עבאס. מי בדיוק חשבתם שיוכל להפיל את נתניהו?